Torre-serona ha acollit aquest divendres una presentació especial del projecte ‘Al Poble hi ha de tot’ pensada per als veïns i veïnes del municipi. L’acte ha tingut lloc al carrer la Bassa i s’ha iniciat amb una presentació a Cal Gustino, establiment adherit al projecte. Allà s’ha pogut explicar el funcionament de la botiga virtual, els objectius i les possibilitats que la iniciativa ofereix per al comerç participant i per al poble.
Els i les assistents a la celebració han gaudit també d’un tast de productes de productes de productors i productores de proximitat integrats al projecte. En aquesta ocasió s’ha comptat amb productes de Mel Can Toni de la Granja d’Escarp i DS Licors de Bellaguarda; Olis 1835, Fruits Secs Puigdellívol i Cervesa 1640 de Torrebesses; així com Fruites Blanch i Pa i Pastissos M.Serra de Lleida.
‘Al Poble hi ha de tot’ és el primer servei compartit de comerç en línia per afavorir la venda de proximitat que uneix productors i comerços d’Alcanó, Almatret, Aspa, Llardecans, Montoliu de Lleida, Sarroca de Lleida, Sunyer, Torre-serona i Torrebesses. Tots els municipis participants tenen menys de 500 habitants i amb aquest projecte es buscar augmentar l’oferta de productes que les botigues poden oferir als clients habituals, reforçant el paper dels comerços als pobles i la producció de proximitat de qualitat. Els productes es podran comprar des de les tauletes instal·lades a les botigues de cada poble, o bé, a través del web. El producte adquirit es lliurarà i pagarà sempre a la botiga des de la qual s’ha fet la comanda.
L’Ajuntament de Torre-serona ha organitzat aquesta presentació en el marc del projecte impulsat per l’Agrupació de micropobles del Segrià. ‘Al poble hi ha de tot’ compta amb el suport de la Diputació de Lleida i s’emmarca en l’àrea d’actuacions per afrontar el repte demogràfic.


